Natuur
Een heerlijke tijd vol herinneringen waar ik graag aan terug denk zoals bv het vogelspotten op De Hoge Veluwe, maar zo ook het intens beleven van de vlindertuin in Harskamp. En zo meer, teveel om op te noemen. Kijk gerust rond en je mag me altijd laten weten je van de foto's vind.
Bij eventuele vragen en of opmerkingen voel je gerust vrij om mij een bericht te sturen. Je zal binnen een paar dagen, vaak dezelfde dag al, een bericht van mij terug ontvangen.
Samen Fotograferen KIM wenst je nog een fijne dag toe en graag tot weer ziens.
Vermeldt telkens de bron Samen Fotograferen KIM bij het delen van onze foto's.
Maak jouw eigen website met JouwWeb